View Single Post
Stary 26-11-2019, 19:39   #491
TuneFORCE
ford::professional
 
Avatar TuneFORCE
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Wałbrzych/Poznań/Trójmiasto
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,350
Domyślnie Odp: Chiptuning 1.0 ecoboost 3-cylindrowca

Cytat:
Napisał rydzadam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Z czego wychodzą tak duże różnice w Nm między nowymi, a starymi 1,0EB? Bo różnice, jak piszesz, są naprawdę duże, rzędu 20 procent. Czy w "nowych" jest bardziej przydławiony wydech przez GPF, czy mniejsze ciśnienie doładowania (inne turbo), czy wtryski mniej wydajne, coś zmienili ze ssaniem - intercooler, kolektor, czy może jeszcze jakieś nowe wymysły "proekologiczne"?
Po pierwsze to inny układ wtryskowy, a więc inny sterownik i zupełnie inne oprogramowanie. Z założenia ma być mniej z uwagi pewnie na normy, a przy okazji może trochę mniej obciąża to GPFa...chociaż te filtry są tak bezobsługowe jak katalizatory, zero problemów.
TuneFORCE jest offline   Odpowiedź z Cytatem