View Single Post
Stary 26-11-2019, 06:43   #490
rydzadam
ford::average
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 09-11-2014
Skąd: Kaszuby
Model: Fiesta Active
Silnik: 1,0 Ecoboost 140 KM
Rocznik: 2019
Postów: 67
Domyślnie Odp: Chiptuning 1.0 ecoboost 3-cylindrowca

Cytat:
Napisał TuneFORCE Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Auta z GPFem pokazują w serii po 40-50Nm mniej i dużo gorzej wychodzą po modzie.
Z czego wychodzą tak duże różnice w Nm między nowymi, a starymi 1,0EB? Bo różnice, jak piszesz, są naprawdę duże, rzędu 20 procent. Czy w "nowych" jest bardziej przydławiony wydech przez GPF, czy mniejsze ciśnienie doładowania (inne turbo), czy wtryski mniej wydajne, coś zmienili ze ssaniem - intercooler, kolektor, czy może jeszcze jakieś nowe wymysły "proekologiczne"?
rydzadam jest offline   Odpowiedź z Cytatem