To ja się dopiszę bo już nie wiem co ze swoim powershiftem robić
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Auto kupiłem za granicą i tam z powodu zgrzytów podczas zmiany biegów serwis zmienił mi sprzęgło.
Niestety to nie pomogło i oddałem auto do Teo Motors w Poznaniu gdzie wymienili mi synchronizatory.
Zgrzyty się skończyły ale zaczęły się inne problemy. Jest źle w położeniu Drive. Podczas ruszania przy delikatnym traktowaniu
pedału gazu auto jedzie w miarę płynnie ale gwałtowniejsze dodanie gazu skutkuje wyciem silnika, potem skaczą obroty i na koniec
auto dopiero jedzie. Wrażenie jest takie jakby po dodaniu gazu auto chciało jechać ale coś
by je przytrzymywało przez chwilę w miejscu. To samo jeżeli poczas jazdy odpuści się pedał gazu i po chwili znowu naciśnie - hałas,
obroty i dopiero jedzie. Objawy się nasilają, coraz dłużej trzeba czekać zanim auto zdecyduje się przyspieszyć.
Dodam, że auto jest wyraźnie słabsze, jedzie jakby "na pół gwizdka" i pali zdecydowanie więcej.
Z niecałych 9 spalanie wzrosło do ponad 12 litrów.
W położeniu Sport jest trochę lepiej ale na pewno nie poprawnie.
Bieg wsteczny działa normalnie.
Poradźcie proszę gdzie się z tym zgłosić, może ktoś mógłby chociaż na to spojrzeć i cokolwiek mi poradzić.
Będę wdzięczny za wszelkie rady.
Moje auto to Ford Focus mk3 1.6 125hp Powershift DPS6 z 2015 roku.
przebieg 140k
VIN: WF05XXGCC5FK47016