@
Polarny
rozumiem ze mowisz o zewnetrznym wygladzie rury?
Mam oryginalna chromowana koncowke "gruba fajke". I jest ciagle srebrna. A nigdy jej nie myje/nie wycieram.
Jesli chodzi o paliwo to tankuje premium na OMV
Przebieg 230kkm.
Sterowanie jest jak najbardziej przewidywalne. Moment wypalania jest jak mowisz. ew Moze byc tez odwrotnie: tzn LOAD ok 83-85 a SOOT mniej i tez sie uruchomi.
Co jest nietypowe to:
- LOAD przy wolnej jezdzie rosnie duzo szybciej niz przy szybkiej.
- Czym wyzsza temp powietrza tym LOAD rosnie szybciej (SOOT niekoniecznie).
- Jesli LOAD osiaga 65, to SOOT automatycznie zostaje podwyzszony na 60 (np. z 30) efektywnie skracajac czas miedzy wypalaniami
- podczas wypalania w miescie ale i przy jezdzie z optymalna predkoscia (np. 90-120) LOAD spada tylko do wartosci ok 40 (zamiast np. 25) a wiec wspomniana granica 65 jest blizej.
Z drugiej strony, wypalajac podczas jazdy 160km/h, LOAD potrafi spasc do 20.
Jesli LOAD reprezentuje faktyczne obciazenie filtra, to wniosek jest jeden: silnik dymi do DPFa bardziej podczas wolnej/lagodnej jazdy niz przy cisnieciu autostrada. Co jest dla mnie dosc dziwne ale moze to nas na cos naprowadzi.