Cytat:
Pożal się Boże "redaktorzy" motoryzacyjni z portali cały czas wywlekają historię pękającego wężyka chłodzenia z początku produkcji. Wycierający się popychacz pompy paliwa też gdzieś podchwycili pojedynczy przypadek od mechanika.
Po prostu trzeba pilnować wymian. Faktem jest, że silnik jest termodynamicznie wysilony ale układ chłodzenia daje radę przy rozsądnej eksploatacji. W/g mechanika z mojego ASO to najbardziej żywotne silniki Forda. Podobno jeden z klientów tego ASO przejechał tym silnikiem 380 tys. Pozdrawiam.
|
Właśnie mam takie wrażenie, przeszukałem tutaj forum takich tematów na lekarstwo faktycznie ktoś pisał o focusie z pękniętą głowicą i nie do końca z resztą zdiagnozowaną bo mogła być też uszczelka, wróżyli mu z fusów. Na temat fiest z tym silnikiem cisza. Dlatego zadziwia mnie ten wątek bo szukając w google cisza a ponoć to taka typowa rzecz i często spotykana. Może ktoś jeszcze podchwyci ten wątek bo naprawdę straszą w każdej gazecie a jak człowiek chcę się zainteresować tematem okazuję się, że cisza zupełna jakby nie istniał. Czy to jest jakaś nagonka VW aby odwrócić uwagę od ich kiepskich silników o których jest milion informacji jak są do kitu? Wciąż powiela się mit że są to nietrwałe silniki ale nie znalazłem żadnej osoby która by miała ten silnik i faktycznie w jakiś sposób jej się skończył. Dlatego rzucam wątek tu może ktoś się znajdzie kto miał problemy z tym silnikiem.