View Single Post
Stary 19-10-2019, 11:24   #2
grundi_bdg
ford::advanced
 
Avatar grundi_bdg
 
Imię: Arek
Zarejestrowany: 24-01-2015
Skąd: Bydgoszcz
Model: Ford Connect ACTIVE/Kia ProCeed GT MY2022
Silnik: 1,5 TDCI 120 KM /1,6 T-GDi 206 KM
Rocznik: 2022/2021
Postów: 331
Domyślnie Odp: Prośba o opinie - kupno C-max 2016 - 1.5 150 km

pierwsza rzecz to zaległa akcja serwisowa :-)

Zaległe akcje serwisowe
18S07 - OPROGRAMOWANIE DO WYKRYWANIA POŚLIZGU SPRZĘGŁA
Sprawdzimy, czy są jakieś niezrealizowane akcje serwisowe dotyczące wybranego pojazdu; jeśli opcja ta będzie nieprawidłowa, nie zostaną wyświetlone właściwe informacje.Wykryliśmy, że znajdujesz się w: PolandJeśli ta informacja jest nieprawidłowa, kliknij tutaj, aby zmienić kraj.

pierwsze badanie jest po trzech latach, drugie po dwóch i dopiero od piątego roku masz co roku,

Rozumiem że dzwoniłeś do URSYN CAR Gliwice? bo taka jest ramka, to że nie ma histrorii serwisowej nie znaczy że ktoś z salonu może nie pamiętać auta, osoby która kupiła, może był to 80 letni dziadziuś z o rok młodszą babcią, a może 23 letni taksówkarz :-)

niby absolutnie bezwypadkowy
a tu w systemach
Historia incydentów 1 WPIS LUB WIĘCEJ

raport kosztuje 42 zł uważam że warto
https://www.autobaza.pl/zamow-raporty/WF0VXXGCEVGC68276

Ostatnio edytowane przez grundi_bdg ; 19-10-2019 o 11:28
grundi_bdg jest offline   Odpowiedź z Cytatem