No.. z tym rzadziej to mam nadzieje, ale.. czytaj pod grafami.
Na razie obiecane grafy. Sa w kolejnosci chronologicznej. Pierwszy przedstawia 2 cykle (600 i 550km), wiekszosc to jazda autostrada 160km/h.
Drugi diagram to kolejny cykl, tym razem po miescie (450km)
Czerwony: SOOT
Niebieski: LOAD
Zolty: Cisnienie
Fioletowy: Temperatura
Mozna kliknac na graf aby zobaczyc oryginalna wielkosc
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pierwsze wypalanie bylo na autostradzie. Drugie dokladnie po zjezdzie z niej. Widac ze przy pierwszym LOAD spadl do 20 (nigdy nie widzialem tak niskiego wyniku). Choc dopiero jakas chwile po skonczeniu wypalania.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie wiem czy zauwazyliscie na koncu kazdego wypalania, soot spada do ok 25, a load ma peek czasem ponad 50 by za chwile spasc w dol. Przed zasilepieniem EGR czy w gorace dni, ten skok mogl przewyzszych granice 65, co powodowalo automatyczne podskoczenie SOOT do 60. Nastepnie LOAD spadal ale SOOT zostawal i rosl dalej od tego poziomu, efektywnie skracajac okresy miedzy wypalaniem.
450km to wysmienity wynik. Ale teraz jest juz zimno (ok 12*C). Zobaczymy jak bedzie dalej i jak na wiosne/w lecie.