Drgania nadwozia od 100km/h
Panowie,
wiem że temat przewałkowany ale te, które dotyczą drgań nadwozia przy stałych prędkościach już pozamykane a mam konkretne pytanie.
Całe auto drgało od 100km/h ale przy 120 baaardzo wyraźnie. Drgało całe nadwozie i na kierownicy tez było czuć drgania. Przy przyspieszaniu i skręcaniu odnosiłem wrażenie, że się jeszcze nasilało. Zdemontowałem półoś prawą, wymieniłem krzyżak, sprawdziłem tą półoś na warsztacie i żadnych luzów- jak nówka. Zamontowałem i pojechałem na testy. Okazało się że bije nadal od około 100 km/h bardzo delikatnie, a mocniej zaczyna bić teraz przy 140km/h ale nadal jest wyraźne i mam wrażenie że przy przyspieszaniu przy tej prędkości też się nasila. Wyciągnąłem półoś lewą i choć miała bardzo mały luz dałem do regeneracji- po naprawie mikro luzy. Po zamontowaniu i przetestowaniu stwierdziłem że nic się nie zmieniło.
Przy demontażu lewej półosi wyczułem bardzo duży luz na wyjściu półosi lewej z skrzyni. Trzymając za kielich różnica w wychyleniu góra dół to około 1cm (w załączniku zdjęcie ze strzałkami o kierunku luzu). Czy to normalne że jest taki luz między półosią a tuleją skrzyni/mechanizmu różnicowego? -nie wiem na czym półoś się podpiera w skrzyni.
|