Odp: Awaria wtryskiwaczy - czy to opiłki?
Witam, odgrzewam temat bo mam dokładnie taki sam problem. Miesiąc temu padł wtrysk Piezo Continental w moim 1.6 TDCi. Objaw - chodzi na 3 cylindry. Diagnostyka u mechanika - uszkodzona "cewka" cylindra nr 4 - błąd P1264. Fakt po zmierzeniu oporność około 500 Ohm. Po wymianie na nowy i profilaktycznej wymianie filtra paliwa - OK. Po zrobieniu ok 500 km, powtórka z rozrywki. Tym razem uszkodzona "cewka" wtrysku nr 1 - błąd P1261. Przebieg około 190tyś km, potwierdzony.
Czy to możliwe??? Boję się wyjeżdżać w trasę. Wymienić pozostałe 3 wtryski na nowe (duży wydatek) czy regenerowane? Czy to pomoże? Co robić... auto uziemione.
Mechanik oprócz wymiany wtryskiwaczy nic innego nie zaproponował.
Z góry dzięki za wszelkie sugestie.
|