View Single Post
Stary 07-08-2019, 15:39   #4
goorek
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 22-08-2012
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 27
Domyślnie Odp: Fioletowy kabelek, brak klimy, brak pracy wentylatora itp.

Cytat:
Napisał Danielo_82 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ale tą ciągłość mierzyłeś dotykając pinów we wtyczne? Jakie napięcie masz na fioletowym kabelku we wtyczce?
Tak ciaglosc mierzylem na wtyczkach - z jednej strony przy module wentylatora, z drugiej przy ECU.
na fioletowym kabelku mialem ok 4,6V na wlaczonym aucie ale to bylo mierzone przy bledzie istniejacym. A ile powinno byc?
wydarzyla sie nowa okolicznosc - z desperacji podjechalem do miejscowego mechanika (jestem 600 km od domu, z przyczepa), podpielismy na krotko wentylator - poszedl jak zly, nie mial czasu, ale podpowiedzial zebym sprawdzil bezpiecznik - no w sumie na to nie wpadlem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. co ciekawe bezpiecznik F5 nie pokazywał przejscia, ale juz przejscie napiecia tak. Gosc jeszcze wpial i wypial wtyczke i pomacal rekami. I chyba te rece spowodowały ze nagle patrzymy "Ej ale wentylator chodzi!" no i zaczelo wszystko dzialac - oczywiscie zakladam poki co.
Stad pytania - jakie wartosci napiecia powinny być na fioletowym kabelku? Czy ten blad moze oznaczac cos jeszcze poza fioletowym kabelkiem? Czy moze wiatrak sie "zaciera" i na krotko podanie mu 12V go niejako ruszylo? Pomysly?
goorek jest offline   Odpowiedź z Cytatem