Cytat:
Ale tą ciągłość mierzyłeś dotykając pinów we wtyczne? Jakie napięcie masz na fioletowym kabelku we wtyczce?
|
Tak ciaglosc mierzylem na wtyczkach - z jednej strony przy module wentylatora, z drugiej przy ECU.
na fioletowym kabelku mialem ok 4,6V na wlaczonym aucie ale to bylo mierzone przy bledzie istniejacym. A ile powinno byc?
wydarzyla sie nowa okolicznosc - z desperacji podjechalem do miejscowego mechanika (jestem 600 km od domu, z przyczepa), podpielismy na krotko wentylator - poszedl jak zly, nie mial czasu, ale podpowiedzial zebym sprawdzil bezpiecznik - no w sumie na to nie wpadlem
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. co ciekawe bezpiecznik F5 nie pokazywał przejscia, ale juz przejscie napiecia tak. Gosc jeszcze wpial i wypial wtyczke i pomacal rekami. I chyba te rece spowodowały ze nagle patrzymy "Ej ale wentylator chodzi!" no i zaczelo wszystko dzialac - oczywiscie zakladam poki co.
Stad pytania - jakie wartosci napiecia powinny być na fioletowym kabelku? Czy ten blad moze oznaczac cos jeszcze poza fioletowym kabelkiem? Czy moze wiatrak sie "zaciera" i na krotko podanie mu 12V go niejako ruszylo? Pomysly?