Cytat:
Jedź do mechanika i sprawdź ciśnienie na cylindrach.(najtańszy koszt) powinno byc ok. 14 bar na każdym cylindrze. Jeśli nie były regulowane luzy zaworowe wcześniej to mogło dojść do wypalenia zaworów (przez LPG) i na światłach będzie ci gasł (nie będzie pokazywał błędów) najgorszy przypadek to głowica do remontu.
|
Faktycznie podjadę z tym gdzieś, zawsze to coś podpowie. U mnie problem jest taki, że na światłach to z 1 na 10 przypadków tak było, ale nigdy nie zgasł stojąc, to zdarzało się w
czasie jazdy! A luzy na zaworach da się jakoś nie wiem sprawdzić?
Cytat:
Zacznij od czyszczenia przepustnicy, reset nastawów i adaptacja. LPG całkiem wyłącz i sprawdź na samym PB przez jeden dzień (tak by silnik zdołał ostygnąć).
|
Dwa pytanka, co to znaczy reset nastawów i adaptacja? I co masz na myśli, żeby zdążył ostygnąć? Że jadę, stop i tak stoi aż do zimnego silnika? Bo generalnie mu się falowanie zdarza, nawet jak odpalam go ciepłego np. wracając ze sklepu.