Witajcie
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Żeby nie było próbowałem poczytać, ale ten wątek ma ponad 460 stron i ciągnie się prawie 10 lat. Po 3 dniach się poddałem, nie dałem rady wszystkiego sczytać, a że minęło 9 lat od chwili powstania to nawet nie wiem czy jest sens czytać od początku, bo będę czytał o historii.
Do rzeczy. W moim Ford Kuga z 2010 roku (sprowadzony z Niemiec), mam taki zestaw jak na zdjęciach.
Oczywiście z uwagi na wadę anteny dachowej GPS nie widzi satelit i nawigacja nie działa. Swego czasu przeczyściłem styki w antenie, GPS zadziałał pokazał 3 satelity po kliku dniach znowu padł.
Obecnie mam dylemat bo nie wiem co wybrać.
Opcje są takie:
Opcja 1.
Dodać nowa antenę do GPS i wgrać nowa wersje softu SP 5.3. Tutaj załączyłem zdjęcie z Navi oraz "Main software", ale te numery nic mi nie mówią, więc nie wiem jaką mam wersję obecnie? Do tego płyta to 2009, a w numerze wersji navi nie ma nawet jednej 9 - może te numery odpowiadają za wersję softu navi, a nie samych map?
Jak rozumiem, spełniam warunki z postu nr1 do wgrania wersji NX SP 5.3?
Rozumiem, jak już wgram wersję NX SP 5.3 to będę mógł po zakupie płyty korzystać z nowszych wersji map?
Proszę o informacje czy NX SP 5.3 to najnowsza wersja czy są dostępne wyższe numerki?
Jakie są najnowsze wersje mapy i ile kosztują?
Opcja 2.
Jechać do kogoś kto zrobi wszystko za mnie i dodatkowo może jeszcze spolszczy menu i doda lektora?
Opcja 3.
Nie ukrywam chyba najbardziej pożądana. Na rynku jest kilka modeli nieoryginalnych nawigacji do Ford Kuga, ceny różne od kilkuset do 2 tysięcy.
Chodzi o cos takiego
https://allegro.pl/ford-kuga-android...470591514.html - link przykładowy.
Pewnie są takie co nie działają dobrze ale i zapewne takie co śmigają jak należy. Ich podstawową zaletę jest system Android, wiec mapę można dobrać według uznania i zasobów portfela.
Dla mnie było by to rozwiązanie najlepsze, ale niestety sądząc po zdjęciach są to zamienniki innych modeli. W mojej wersji niestety radio jest przynajmniej na obudowie "spięte" z panelem klimatyzacji.
Czy może ktoś pomóc i odpowiedzieć, czy mając Blaupunkt NX, taka zamiana jest realna do wykonania? Czy ten panel klimatyzacji jest jakoś szczególnie spięty z tym radiem, czy może działać niezależnie (wyświetlanie nastawionej temperatury itp. jest na ekranie radia). Czy wystarczy zamienić ten panel z innego modelu (taki z wyświetlaczem temperatury) i zastosować inne ramki maskownicy?
Bardzo proszę o poradę, którą opcję wybrać?
Miłego dnia
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.