Cytat:
Jest do tego specjalna plyta wodoodporna a chropowata w fakturze. Kolor brąz. Zwykla sklejka na pewno tansza. Mocuje sie na klej montazowy z kartusza. Jesli sa to "trzymaja" tez uchwyty na pasy do zabezpiecznia ladunku. Juz nie pamietam jak to w transicie bylo.
Nic sie nie daje, pomiedzy blache i nie skrzypi. Ewentualnie silikon, zwykly tam gdzie plyta nie doszla idealnie. U nas to robila firma przerabiajaca blaszaki na busy, mieli szablon na nadkola, zamek drzwi. Dzieki temu spasowanie bylo bardzo dobre itp.
|
Dzięki za garść informacji.
Co do płyty to wiem, już kupiłem dokładnie taką jak piszesz ale to też jest sklejka tyle że z jednej strony jak piszesz śliska a z drugiej chropowata. Była do wyboru brązowa albo szara, ja wziąłem brązową i to uparłem się że chce zrobić podłogę z jednego kawałka więc kupiłem płytę 1920mmx4000mm więc trochę zabawy będzie.
Pewnie tak jak piszesz położę ją na kleju montażowym a resztę będą trzymać uchwyty od ładunku. Chodziło mi o to skrzypienie właśnie czy coś takiego występuje. Albo czy od "mikrotarcia" z czasem ta płyta nie zetrze lakieru z podłogi w miejscach styku i nie będzie rdzewieć, a jak wiadomo goła blacha to w Transitach rdzewieje w oczach.