W wersji Transit to może i dostawczak - ale Tourneo to osobówka mająca na celu wozić ludzi i towary - bardziej chyba ludzi jednak.
Skoro te auta są w większości brane w leasingi - tzn, że idą do firm (ok, większość małe firmy, gdzie jeździ nimi właściciel pewnie).
W firmach ludziom się często śpieszy, więc te 120km to trochę mało.
Tourneo to jednak bardziej auto rodzinne niż firmowe. Wrażenie wnętrza pozwala zapomnieć, że to przebudówka z dostawczaka - w Caddym nawet w osobówce czuć było, że to Caddy po prostu
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (mimo, iż uważam, że to dobre auto).
________________________________
No właśnie gdy odebrałem auto po mod. - zobaczyłem wykres i dane - obiecywałem sobie dużo. 149KM i 333Nm.
Niestety jeżdżąc nie odczułem tego.
Większość swoich auto poddawałem chiptuningowi i zawsze po było łał... Czuć różnicę że hej. Tutaj tego łał nie było.
Moc auta nie przeszkadza mi gdy jadę sobie w spokojną trasę z rodziną czy na autostradzie gdzie lecę na tempomacie cały czas.
Na codzień jednak w związku z pracą jeżdżę często po drogach gorszej kategorii, krętych, gdzie trzeba zwalniać i przyspieszać. A jak się ciągle spieszy to wtedy właśnie brakuje.