Dzięki za info
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Właśnie problem jest taki, że używka 2.2 jest - wnioskując z waszych wypowiedzi - dość niebezpiecznym pomysłem... Silnik 2.0 mają tylko najnowsze egzemplarze i też w sumie na dłuższą metę nie wiadomo jak się będzie sprawdzał przy większych przebiegach. Jakby auto było nowe to "masz jak dbasz" jest gwarancja itd. Wiadomo, że to dotyczy każdego auta nie tylko transita, ale biorąc pod uwagę to co napisaliście są bezpieczniejsze opcje na używanego busa... Po przemyśleniach chyba zwolnię z zakupem i poszukam w stanach/kanadzie 3.7 benzyny. Udany, sprawdzony, trwały silnik, do tego z automatem ma małe prawdopodobieństwo skatowania. Jeszcze trafić w wersji FLEX Fuel i do gazu będzie idealny. No i będzie Ford a nie Renault, Iveco czy Fiat
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.