Cytat:
jeszcze ani razu nie zerwałem przyczepności wciskając pedał gazu do oporu na 2,3 czy 4 biegu
|
Ja nie wiem na jakim biegu, bo nie pokazuje dopóki się nie przestawi na ręczne wybieranie (tylko D pokazuje). Zerwanie przy prędkościach kilkudziesięciu km/h występuje tylko przy mokrej nawierzchni, ale ze startu owszem i to bez żadnego problemu na każdej nawierzchni i przy każdej pogodzie.
Już teraz się odzwyczaiłem, ale po 9 latach jazdy Subaru przyzwyczaiłem się, że jak np. chcę sprawnie wyskoczyć z podporządkowanej i włączyć w ruch pojazdów na głównej, to trzeba dać w palnik i auto wyskoczy jak z procy, a tu po prostu zamieli...
I to 4x4 to jedyne czego mi tu brakuje, bo po roku używania jestem bardzo zadowolony, choć do Japończyków brakuje Fordowi też w kwestii niezawodności. Przez rok musiałem wymieniać świecę dopalającą w DPF i przetarł się jakiś kabel od czujnika w prawym przednim kole co spowodowało, że nie działało w zasadzie nic...
W Subarynie, z rzeczy poważniejszych "tylko" rozpadła się turbina, ale przy dużo większym przebiegu i po 5 latach eksploatacji więcej.