Cytat:
W kwestii zużycia się nie wypowiem bo opony są świeże jeszcze (zaledwie 3tys. km póki co na letnich). Co do hałasu i komfortu do duża piątka z plusem. W porównaniu do Continentali jest ciszej. Auto jest bardzo stabilne zarówno na suchym jak i w kałużach. W drugim aucie mam Vredestein Sportrac 5 i są dużo sztywniejsze a dodatkowo bardzo głośne dopóki się nie rozgrzeją ale nawet w ostrych zakrętach nie ma mowy o niestabilności. Hankook wydaje mi się fajnym wyborem dla kogoś kto lubi pewne prowadzenie a przy tym nie chce czuć się jak w gokarcie. Przy wyborze rozważałem Hankook, Fulda SportControl 2 oraz Falken FK510 i ostatecznie wybrałem właśnie Hankook jako że cena mi odpowiadała a dodatkowo z zimowych jestem bardzo zadowolony.
|
Dzięki za odpowiedź.
Ja szukam opon na lato o rozm. 235/40 R18, ale z indeksem prędkości W, bo Y będą za twarde. Rozważam następujące modele:
- Yokohama BluEarth-A AE50 235/40 R18 95W XL
- właśnie Hankook VENTUS PRIME3 K125 235/40 R18 95 W XL
- Falken Ziex ZE914 Ecorun 235/40 R18 95W XL - najtańsza z tej trójki
Pozostałe są z indeksem Y w tym rozmiarze.