Witam,
Posiadam oryginalne felgi aluminiowe Ford z zaworem wkręcanym w gniazdo jak na zdjęciu. Niestety, mimo wymiany wentyli, ciśnienie w oponach regularnie spada i muszę często pompować. Taki się dzieje we wszystkich czterech kołach. Chciałbym uszczelnić i wymienić cały zawór, w związku z czym mam kilka pytań:
- czy powinienem wyciąć całe gniazdo i wstawić zwykły zawór gumowy?
- czy wystarczy wykręcić stary zawór i w to miejsce wkręcić nowy?
- czy nieszczelność może się pojawić w miejscu łączenia gniazda z felgą i sama wymiana zaworu może nie pomóc?
W załączeniu zdjęcia zaworu i gniazda.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.