View Single Post
Stary 04-04-2018, 18:07   #4
dzolero
ford::beginner
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 26-10-2015
Skąd: Głogów
Model: Mondeo Mk4 Lift Trend
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2012
Postów: 28
Domyślnie Odp: Auto nie trzyma obrotów i gaśnie po odpaleniu

Wszystkie kable co mogłem to macałem i dopinałem, ale wszystko siedziało sztywno. Po diagnozie okazało się, że podejrzanym jest kończąca się pompa wtryskowa. Wstępnie koszt używanej około 500-600 zł. Po odbiorze podepnę go pod komputer aby porównać parametry czy są stabilne, a że szykuje mi się szybka trasa 1000 km w ten weekend to, jeśli odbiorę samochód, zobaczymy w praniu co to będzie. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

A co do przepustnic i innych pochodnych...jak czytałem ile jest przyczyn podobnego zachowania i przestudiowałem schemat paliwowy jak to jest wszystko od siebie zależne to czapki z głów, żeby dojść do prawdziwej przyczyny.

Porada dla niektórych, którą sprzedał mi mechanik kiedy nie wiedziałem jak wyjechać z garażu podziemnego ze stromym podjazdem. Upewnić się czy nie ma wycieków ropy nigdzie, w tym pod plastikową pokrywą, która kryje wtryski. Jeśli jest ok, to rozgrzać auto ok. 2 min na obrotach w granicach 1200-1500 rpm, a obroty powinny się ustabilizować. Powyższa metoda pozwoliła mi podjechać do mechanika w sytuacji gdzie żadna laweta czy hol nie miały szansy mnie wyciągnąć. Zapewne do stosowania jedynie w bardzo awaryjnych przypadkach i na własną odpowiedzialność. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
dzolero jest offline   Odpowiedź z Cytatem