Cytat:
Wojciech a co myślisz o tym dpf
|
To mają przecież obecnie wszystkie diesle plus AdBlue. Niektórzy ryzykują i likwidują, ale w przypadku odkrycia takiej przeróbki to zabrany dowód i duże koszty. Moim zdaniem trzeba z tym żyć...
Co do wymiarów paki musisz sam zdecydować, bo faktycznie twoja branża wymusza tu dokładnego przemyślenia jej wymiarów.
Jeżeli jednak chodzi o ergonomię, wyposażenie, komfort jazdy, osiągi, jakość prowadzenia (fantastyczna) - i to wszystko co składa się na tzw. przyjemność z jazdy - to w przypadku Transita za wyłożone pieniądze,
bez wątpienia otrzymujesz najwięcej spośród innych marek. Tak było z Transitami zawsze i tak jest nadal.
Wiadomo, że... chciałaby dusza do raju i dobrze byłoby mieć silnik jak w USA - V6, 3,5l, biturbo, 320KM, 540 Nm, i benzynę w cenie prawie trzy razy niższej niż obecnie w Polsce. Ale w Europie liczy się teraz tylko ekologia, wszyscy dostali hopla na punkcie szkodliwości diesli i skutkiem tego wszystkie firmy idą tym samym trendem - łącznie z Fordem. Czyli malutki silnik, wysilony, obłożny trzydziestoma czujnikami plus elektronika kontrolująca wszystko co się tylko da i z upierdliwym układem adBlue. Wyboru tu nie ma, Ford ma jakąś niewielką przewagę, bo wszedł teraz w najnowocześniejszy silnik w Europie, budując całą nową fabrykę w UK za olbrzymią kasę. A że już produkcja leci dwa lata, to jest nadzieja, że silnik wyszedł z wieku niemowlęcego i największe wady zostały zlikwidowane...