Cytat:
Panowie mam pytanie, z przodu tarcze i klocki TRW, przy ostrym hamowaniu czuje już bicie tarcz, tarcze 2 lata przebieg z 20kkm. Te z tyłu na bank są do wymiany)(oem) i pytanko w związku z tym czy to one mogą być wyczuwalne na kierownicy czy to raczej przód jednak do wymiany? Jutro sobie zmierzenia grubość tarcz.
|
Od osi tylnej czułbyś raczej mrowienie a nawet brak stabilności tyłu auta (podczas hamowania oczywiście), raczej nie przenosi się to na kierownicę.
Pamiętasz jaki był wynik pomiaru bicia tych przednich tarcz po zamontowaniu ?
Cytat:
Grubość może być jeszcze w normie ale zdarza się nieraz po mocnym hamowaniu, że wjedzie się w kałuże i tarcze pokrzywi.
|
Nie opowiadaj takich niestworzonych rzeczy bo później ludzie nieświadomi czytają i powielają takie bzdury w internecie.
Cytat:
Panowie widzę że wszyscy zachwalacie Zimmermann a co stało się z firma Brembo? Odkąd pamiętam było Brembo i inni dostawcy. Tak się stało że niestety będę musiał pożegnać posiadane w bolidzie tarcze przednie, maja ranciki na tyle wysokie, że można się o nie potknąć, znaczy się są znacznie cieńsze i dopuszczalny wymiar minimalny. Przeczytałem z 30 stron i się mi znudziło.. Pytanie Brembo Xtra ma ktoś założone.
|
Źle pamiętasz
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Brembo to jest ok ale w sportach tam gdzie mamy do czynienia z prawdziwym brembo, do naszych cywilnych aut często jest to produkt polski jakości nie najwyższej ale też nie tragicznej, osobiście bardziej ufam niż np Boschowi. Zimmermann to jednak produkt niemiecki uważany od dobrych kilkunastu lat jako nr 1 na świecie.
Brembo Xtra to tarcza robiona na wzór Zimmermann Sport i co ciekawe cenowo z reguły wiele się nie różni także nie warto sobie nawet głowy zawracać skoro za podobną cenę możesz mieć produkt o kilka klas lepszy.