Witam
Podczas mroźnych poranków standardowo odpalam autko i "zabieram się" za skrobanie bocznych szyb. Oczywiście załączam "odmrażanie", ale pojawia się mały problem. Silnik (alternator) na wolnych obrotach nie "ładuje" akumulatora, i cały prąd idzie właśnie z baterii, a wiadomo, że po rozruchu napięcie nieco spada, i wydajność elektrycznej nagrzewnicy, jak i "grzałek" szyb jest obniżona.
I przechodzę do sedna: jak wykonać jakiś "dynks", który będzie "podbijał" obroty do jakiś 1500-2000 (wtedy alternator "zbiera się" do ładowania). Oczywiście sterowanie manualne przełącznikiem.
Skoro "gaz" jest sterowany potencjometrem, to myślałem o "wpięcie się" w instalację z jakimś rezystorem, tylko nie bardzo wiem jak się za to zabrać...
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.