Jak czytam niektóre posty, to mi ręce opadają.
Silnik, do remontu, bo dużo pali? Każdy jeździ inaczej, zależy w jakim mieście , itd. Przy ciężkiej nodze , w dużych korkach 12l / 100km wcale nie dziwi.
Aleksander- poczytaj trochę na temat lpg w tym dziale.
Już było wiele razy , m.in. o lubryfikacji i padaniu zaworów.
Pojechałeś zainstalować lpg do partaczy i tyle. Teraz będziesz musiał się z nimi męczyć. Silnik powinien palić ok 20-25% więcej gazu niż benzyny, co wynika z fizyki. Czyli w Twoim przypadku jakieś 12-15l lpg. Jedź do gaziarzy na prawidłową regulację, ma być przeprowadzona w czasie jazdy , a nie autoadaptacja na postoju (bo pewnie taka była). A najlepiej z sondą szerokopasmową w wydechu, ale pewnie tego nie uświadczysz.
A zawory powinieneś sprawdzić swoją drogą- i to przed montażem lpg.
I jeszcze jedno - na wysokość spalania ma też jakość gazu. Jak kupisz jakieś dziadostwo u Ziutka za płotem, bo ma najtaniej, może spalić i 50% więcej gazu niż benzyny.
Darmodziej-zetec zetecowi nierówny. Nie masz czasami silvertopa? Do blacktopa instalka II gen to trochę hardckor
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.