Moje dzisiejsze zmagania z tą rolką wyglądały tak:
Ford mk1 z 2001 kombi z klimą silnik 1.4
Podnośnik do kół i dalej
Dojście od góry odpada, za ciasno.
Zdjąłem koło odkręciłem nadkole, trochę na wyrost ale co mi tam.
Okazało się że trzeba odkręcić osłonę rolek i paska, klucz nasadowy nr8
Rolka przykręcona śrubą 17, odkręcamy naciskając kluczem w dół czyli w prawo
Stara rolka pęknięta w niej łożysko kupiłem więc nową rolkę z łożyskiem, 45zł
Zakręcam śrubę naciskając klucz w górę , czyli w lewo
Założyłem pasek na wszystkie kółka oprócz alternatora, na niego wrzuciłem pasek dopiero po podniesieniu kółka napinacza kluczem 17, klucz zablokowałem w tej pozycji prętem może być długi śrubokręt
Pozostało zamontować osłonę i nadkole
Całość operacji na zdjęciach
http://fotowrzut.pl/3I2OD2JYX9