Odp: Zablokowany zamek tylnej klapy, jak ją otworzyć?
U mnie problem zaczął się objawiać komunikatem o niezamkniętej klapie bagażnika. Po wciśnięciu OK pojawiał się komunikat o problemie ze światłem stop (rzeczywiście - żarówka była spalona, ale po wymianie komunikat dalej bywał, a żarówka świeciła). Do tego dochodziły problemy z otwieraniem bagażnika (zablokowana klapa, a próbowałem otwierać z przycisku na pilocie i na klapie).
Przez dwa dni komunikaty pojawiały się i znikały. Generalnie upierdliwe małe disco.
Stawiałem na zamek. Zastosowałem WD-40 + smar teflonowy. Jakby pomogło na chwilę.
Ale następnego dnia komunikaty były już na stałe. No i zauważyłem problem z tylną wycieraczką. Czyli jednak przewody/elektryka.
Dobrałem się do tego dziś. Kilka przewodów miało popękane osłonki i jeden był złamany. Na razie skręciłem go palcami, ale będzie trzeba to polutować.
Generalnie jestem mocno wkurzony. W moim Focusie MK1 przerabiałem ten temat 3 razy. Miałem nadzieję, że pożegnałem się z nim przy przesiadce do S-Maksa. A tu taki zonk. Czy ja do jasnej cholery nadużywam klapy bagażnika??? Wożę dzieciaki do szkoły, więc jest trochę klapnięć w ciągu dnia. Ale drodzy projektanci z Forda - bez przesady! Czas to w końcu ogarnąć :-)
Przerabiał ktoś może temat wymiany całej wiązki? Chcę sobie kupić najwięcej czasu, jak tylko się da.
--
petee
|