Hydraulicznie sterowane sprzęgła to najczęściej samonastawne sprzęgła (SAC) i wymagają wstępnego napięcia sprężyny docisku. W Transicie też.
Śrub nie trzeba wymieniać, ja nawet ostatnio dałem śruby mocujące koło zamachowe stare, osiem śrub po 8,50 zł to też oszczędność... To są wysokiej klasy wytrzymałościowej śruby, na pewno się nie urwą, tylko trzeba je posmarować mazidłem przeciwko odkręceniu...
Złożenie tego silnika (Puma) to naprawdę wyższa szkoła jazdy, ja się nie spotkałem
nigdy, aby tzw "ogólnowojskowy" mechanik, nawet niezły, dał sobie radę z tym zadaniem i że taki silnik potem dłużej pracował. Musi być człowiek, który już robił te silniki i to nie raz i nie dwa. Jeżeli chcesz tym autem pojeździć, kup całą używkę z głowicą, ewentualnie przełóż tylko układ wtryskowy, jeżeli był niezły w tym starym silniku. Na gołym słupku zaoszczędzisz kilkaset złotych, a stracisz tysiące... Dobrze radzę.