View Single Post
Stary 03-03-2017, 00:05   #5
lukeros
ford::advanced
 
Avatar lukeros
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-09-2013
Skąd: Lublin
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 EB 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 312
Domyślnie Odp: Trudności z odpalaniem silnika po krótkiej jeździe (2.0 Duratec-HE)

Witam przerabiałem ten temat szukałem wymieniałem po kolei świece cewki 4x pompa paliwa nowa ponad 500zł EGR ponad 600zł czujnik Map sensor kupę kasy puściłem przez to bo mechanicy nie wiedzieli serwis forda nawet rozkładał ręce ale nie odpuściłem poszukałem trochę na forach Rosyjskich i natknąłem na temat że pomaga wymiana listwy wtryskowej wraz oczywiście z wtryskiwaczami nowe oringi oczywiście. Miałem odpuścić temat i pogodzić się z tym że tak czasami ma ten silnik bo wszystkie Duratec HE 1.8 2.0 mają to samo. Ale nic mówię "poszło ciele niech idzie i krowa" znalazłem listwę wtryskową na allegro z samochodu z 2008r to był c-max. I po wymianie listwy wtryskowej mam już spokój od ponad 6 miesięcy pali na dotyk, tylko muszę jeszcze przepustnice wyczyścić bo czasem obroty falują napisałem na forum czy po umyciu przepustnicy trzeba ją adaptować. A z tymi świecami u ciebie to właśnie dlatego kolor mają inny bo układ wtryskowy nie działa prawidłowo u mnie na przykład zalewał świece a jak dodałem gazu troszkę odpalił to okropny smród paliwa był.

Ostatnio edytowane przez lukeros ; 03-03-2017 o 00:11
lukeros jest offline   Odpowiedź z Cytatem