Cytat:
Byłbym wdzięczny, będę miał porównanie.
|
Dzisiaj był test drogowy i tak:
- przejechany dystans to ok. 15km, w tym ostatnie 11 po A4 z przepustnicą ustawioną na ~3000rpm;
- czas jazdy 17 minut;
- temperatura silnika przy starcie 4*;
- temperatura otoczenia 6~8*, dość wietrznie;
- ciśnienie atmosferyczne - nieznane
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
- opady: 0,00mm
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
- temperatura silnika po rozgrzaniu 84~85*;
- temperatura na wskaźniku - po rozgrzaniu pokazywała niezmiennie ~88* (do magicznych 90 wskazówce brakuje jakieś pół milimetra
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. w fazie nagrzewania wskaźnik jest optymistą i pokazuje kilka * więcej, niż komputr);
- podczas jazdy ogrzewanie nastawione na 18*, prędkość wiatraka 2/7
- podczas finałowego postoju ogrzewanie LO (OFF) - inaczej test trwałby jeszcze teraz
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale o tym poniżej;
- po zatrzymaniu się temperatura silnika spadła z 85* na 83* i chwilę tak stała, potem powoli i mozolnie zaczęła rosnąć;
- od zatrzymania się do uruchomienia wiatraka chłodnicy minęły 23 minuty (słownie: dwadzieścia trzy minuty)
- temperatura włączenia wiatraka 105*
- temperatura wyłączenia wiatraka 100* - nie trwało to nawet minuty.
Teraz o tym, dlaczego test trwałby jeszcze teraz, gdyby nie wyłączone ogrzewanie: kiedy wyłączył się wiatrak chłodnicy, włączyłem ogrzewanie na HI (>28* na wyświetlaczu), nawiew na 7/7, czyli cała na przód ! !
W tym momencie temperatura silnika zaczęła lecieć w dół i z łatwością osiągnęła 85* po czym zakończyłem test. Ogrzewanie na maxa chyba nie dopuściło by do włączenia wiatraka chłodnicy (przynajmniej w aktualnie panującej temp. zewnętrznej).
Dziękuję za uwagę
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.