View Single Post
Stary 06-02-2017, 20:39   #12
GrekuPL
ford::advanced
 
Avatar GrekuPL
 
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 07-06-2007
Skąd: Kraków/Wrocław
Model: Mdo mkIV/Foka mkII fl
Silnik: 2.0TDCI 140KM/1.8TDCI 115KM
Rocznik: 2008/2008
Postów: 330
Domyślnie Odp: 1.8 tdci 125KM mocne dławienie przy przyspieszaniu np na 5 biegu

Nie było odpowiedzi na ten problem, to opowiem jak u mnie wygląda i co planuje naprawić/wymienić.


Wczoraj podczas mocniejszego depnięcia nagłe szarpnięcie i awaria silnika z esp, czytamy forscanem i błąd P2263. Sprawdzenie w dokumentacji technicznej i zonk Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. sterowanie elektronicznie turbo. Mówię pewnie jak w mdo mam, przycina się geometria. Patrząc na wykresy przeładowuje więc demontaż nastawnika geometrii i sprawdzenie pręta sterowania klapami. Luźno, bez żadnych oporów a więc nastawnik idzie do sprawdzenia/regeneracji. Dam znać co wyszło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
GrekuPL jest offline   Odpowiedź z Cytatem