Zapomniałem dodać że po zgaszeniu auta "buczy" jeden z zaworków podciśnienia (były wymieniane na nowe, zamiana miejscami też nie pomogła), po dotknięciu zaworu tego od EGR czuć wibracje a po zdjęciu wężyków ucieka powietrze.
Po niedługim czasie zaczęło coś pstykać w EGR prawdopodobnie klapka sterująca.
Podsumowując Check Engine + błąd P1335 + buczenie zaworku po zgaszeniu auta (około 30sek) + pstykanie z okolic EGR podczas pracy silnika i po zgaszeniu (30sek).
Objawy identyczne jak u kolegów:
Cytat:
Jak zachowuje się twój samochód, masz jakieś dziwne objawy jak moje? tzn.
-przyduszanie podczas ruszania i zmiany biegów (mułowaty)
-poszarpywanie (szczególnie na drugim biegu)na zimnym silniku w zakresie 1500-2000 obrotów
-delikatne (nie zawsze) poszarpywanie podczas jazdy ze stałą prędkością
(zapożyczone od Robert68 )
|