Cytat:
...3. pytałem już 4 osób, jednak kazdy twierdzi, ...
|
Ja zapytałem tylko jednego kolegi, który to ostatnio robił tą samą metodą (europejskie lampy z kierunkami 'matrix') i powiedział mi, że bez problemu po przestawieniu 'OUTAGE'/NO_OUTAGE' na wskazanej przeze wyżej pozycji kontroli prądu przednich kierunków, objaw 'popsutych kierunkowskazów' na kontrolce na zegarach został wyeliminowany.
Co do Twoich dziennych - wyjaśnij proszę, czy po wrzuceniu na 'D' w dzień zapalają Ci się mijania jako dzienne czy nie?
Co do uszkodzonej lewej - kierunek w niej działa prawidłowo? Jeśli tak, to nie ma ona wpływu na objaw 'popsutych kierunkowskazów'...
Natomiast może na ten objaw mieć wpływ aktualna konfiguracja tylnych kierunków.
Cytat:
...Moi znajomi Ci to zrobią ale musisz się pofatygować w mój rejon Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
Myślę, że bez fatygowania do 'znajomych' da się to ogarnąć...
Nieco nadużywając Twoich Tomek określeń:
'mój kolega' powiedział, że w przypadku problemu z wyłączaniem się lamp po uruchomieniu silnika wystarczy w obwody zasilania świateł mijania wstawić kondensatory 470mikro. Plus do plusa, minus do masy świateł. I takie rozwiązanie podobno "robi" za "moduł świateł". Czyli chyba nie ma sensu dla lutowania 2 kondensatorów gonić się przez pół Polski...
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Z kondensatorami zostawiamy oryginalną konfigurację lamp halogenowych z Ameryki... Wszystko zastrzegam 'podobno', bo nie robiłem, nie widziałem...
Całe szczęście, że mnie takie samochody omijają i trafiają na innych...
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wolę zdecydowanie swoje 'aktywowanie nawigacji'...
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.