Cytat:
1) dzienne w 'amerykanach' załączają się zwykle dopiero po wrzuceniu 'D';
2) miganie lamp LED założonych w miejsce zwykłych zazwyczaj eliminuje się prawidłowym ustawieniem parametru 'Freq Sel Cfg' - standardowo - 'Type_1'. Jest jeden niuans - trzeba to skorelować z wartością parametru 'VrmsTarget Sel Cfg' - powinien mieć tę samą wartość, czyli także 'Type_1'
3) szybkie miganie kontrolki kierunków prawdopodobnie da się wyeliminować włączeniem kontroli poboru prądu 'Front LED Turn Outage cfg' na wartość 'OUTAGE'.
|
1. Niestety na D rowniez nie widać poprawy.
2. Masz na myśli miganie podczas włączenia (kiedy ona próbuje załapać - lewa) czy mówisz o prawej, która wydaje się działać prawidłowo?
3. pytałem już 4 osób, jednak kazdy twierdzi, że nie da się wyeliminować szybszego klikania kierunków. Podobno stara szkoła elektryków mówi w takim przypadku o założeniu opornika, jednak z tego co mi ktoś powiedział wynika, że w przypadku lamp w nowych samochodach nie ma takiej możliwości bo lampy w pełni są sterowane komputerem a zakładanie opornika mogłoby tylko zaszkodzić elektronice albo nawet uszkodzić komputer.
Bump: koledzy a czy te szybko klikające kierunki mogą być spowodowane tym, ze lewa lampa moze byc uszkodzona? Czy gdyby lampy były w 100% sprawne, kierunki też klikałyby tak szybko czy z normalną częstotliwością?