Odp: powershift szarpie
Pytanie zasadnicze na ile się przyłożyli do tej wymiany. PS jest wrażliwy na poziom oleju i to bardzo wrazliwy. Może zapomnieli dolać po odkręceniu korka kontrolnego?
Ja bym na Twoim miejscu zaczął od sprawdzenia poziomu oliwy. Procedura taka jak przy wymianie oleju (prawie). Trzeba rozgrzać olej w skrzyni do około 40 stopni, potem przerzucić przez wszystkie biegi po 20s, żeby się olej porozchodził, wrócić do P. Odkręcasz korek kontrolny - trochę zleci, czekasz aż zacznie kapać. Zmierz ile zeszło.
Teraz bierzesz świeży olej i wlewasz od góry, powoli, do momentu jak zacznie lecieć ponownie przez przelew. Teraz odejmij to co wlałeś od tego co złapałeś po odkręceniu korka. Jak wlejesz więcej niż zeszło - oleju było za mało, jak mniej - za dużo.
Według Quality inżyniera z Getraga na Słowacji lekko wyższy poziom oleju (do pół litra) skrzyni nie zaszkodzi. Po wymianie u siebie też mi coś podszarpywało. Po kontroli poziomu wyszło mi, że przynajmniej 100ml było za mało. Dolałem dodatkowe 200ml (ponad poprawny poziom) i było zdecydowanie lepiej.
__________________
Jak mogę, to pomogę
Kontakt: wrzoch(at)gmail.com
|