Cytat:
Większość o ile nie wszystkie przypadki wypalenia tłoków o których mowa w tym wątku dotyczy tylko dużych Transitòw.
Słyszał ktoś o takim przypadku w wersji Custom ?
|
Jeżeli takich przypadków z Customem jest mniej, to dlatego że obciążenie silnika w dużym i długim Transicie już przy szybkości rzędu 110-120 km/h jest takie, jak w Customie dopiero przy 160 km/h.
Jazda z prędkością 110-120 nie jest odczuwana jako jazda na maksa. Ale stale 160 na pewno tak, więc rzadko kto tak Customem jeździ. Tak mi się wydaje.
Cytat:
a co z rama L5 gdzie można z tranisita zrobić 10 paletowkę, spieprzyli ten silnik i tak jak ktoś napisał zrobili z nas zwyklych testerow nieudanego wynalazku , czy to opór powietrza czy to legalne 2 tonowe obciazenie - ten silnik to tego się nie nadaje, moze do blaszaków na kurierke, uważam
|
No... - to rozumowanie z moim tak jakby na jedno wychodziło...