Ramka czyli tzw ażur, stanowi produkcyjnie, montażowo i handlowo jedną część z głowicą. Zespół jest obrabiany w produkcji w złożeniu z jedną konkretną głowicą. Ramka z innego silnika może mieć nieco przesunięte otwory wałków rozrządu. Na rysunku zaznaczone są czarnym trójkątem z cyfrą 1.
http://fordcat.ru/shop/1/parts/14998
Niezależnie od tego montaż (naprawa) silnika Puma z ruszaniem ażuru to jest bardzo, bardzo delikatna robota, tylko dla naprawdę kumatych ludzi znających te silniki.
W twoim przypadku przy już starszym aucie wchodzenie w szukanie zespołu głowicy i ażuru nie wróży nic innego jak spore koszty, w dodatku bez pewności, że kupujesz całkowicie sprawny i nie podmieniony zespól. A kupowanie używki słupka silnika to już w ogóle finansowa masakra.
Cóż - musisz zaryzykować i włożyć jakiś inny ażur.
Ażur z silnika 2,0 teoretycznie pasuje, ten z tdci wymaga zaślepienia śrubą otworu dla czujnika położenia wałka nr 18 i 19 na rysunku (lub starym czujnikiem z tdci).
Co do zamienności głowic silnika 2,0 i 2,4 - nie dam sobie głowy uciąć...