View Single Post
Stary 17-10-2016, 14:56   #136
sseebbaa1
ford::advanced
 
Avatar sseebbaa1
 
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 20-05-2012
Skąd: Gorzów
Model: Mondeo ST220 / S-Max mk2 / Volvo C70 2.5T
Silnik: 3.0 V6 265 KM / 2.0TDCi 150KM (chip 200 KM) PowerShift
Rocznik: 2005.11 / 2015.07
Postów: 310
Domyślnie Odp: Gdzie naprawiacie swoje Fordziki?

Byłem tam i gadałem z tym dziadkiem. Niestety on się kompletnie nie zna na wydechach sportowych czy nawet na wydajnych wydechach.
Już kilka kontrolnych pytań pokazało, że ja już więcej wiem od niego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przykładowo on uważa, że wydłubanie wnętrza katalizatorów i pozostawienie pustej puszki będzie lepsze dla szybkości spalin, niż wstawienie w to miejsce rury.
(Ja uważam, że jest odwrotnie, bo spaliny tylko pozornie początkowo mają łatwiej wpadając do szerokiej puszki, ale potem znowu muszą się sprężyć aby ją opuścić - to fatalnie wpływa na szybkość przepływu spalin w całym układzie).


Potem byłem jeszcze na Źródłowej 1 i tam byli już bardziej kumaci fachowcy (zresztą sam warsztat wyglądał o niebo lepiej).
Problemem jednak jest to, że nie są dostępne specyficzne flansze na łączeniu katalizator-kolektor, a nie chcę na razie niszczyć swoich katalizatorów (przez odcięcie tej flanszy).

Więc na razie muszę się zastanowić co robić dalej i być może zlecę zrobienie takich flansz na CNC Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
sseebbaa1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem