tak jak kolega wyżej pisał w polifcie są dwa różne. Drugi jest niżej koloru czarnego. Dziś zamontowałem pierburga o numerze 7.01771.01.0 PIE
Taki wychodzi u nas w systemie po wpisaniu numeru oryginału. Jak zerwiesz naklejkę pierburga pod spodem numer OE forda i zamazane logo.
Autko odzyskało moc i ustał świst turbiny.
Nie trzeba podpinać komputera.
Bump:
Cytat:
Jakie mogą być skutki jeżdżenia z takimi objawami ?
Z tego co piszecie to lepiej kupić nie czyścić ?
Czy ma ktoś zdjęcia gdzie ten zaworek się znajduje w moim silniki i czy jest 1 czy więcej ?
@ mirgd
gdzie kupowałeś i ile płaciłeś ?
Jak fachowo się to nazywa żebym mógł sobie poszukać części o ile to to może jutro nagram film i pokażę jak u mnie się to zachowuje.
Dodam że komputer żadnych błędów nie pokazuje.
Czy przy takim przebiegu coś takiego może mieć miejsce.
|
fachowo: PRZETWORNIK CIŚNIENIA TURBOSPRĘŻARKI