Cytat:
Witam
i mnie dopadł problem kapania z tych rurek...
Odebrałem auto z regeneracji przekładni i w ten sam dzień kapu kap. Myślałem, że warsztat coś sknocił ale podobno przy demontażu przekładni po tej stronie nic nie ruszają.
Dzięki za zdjęcia, bardzo przydatne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pewnie nie obejdzie się bez spuszczenia płynu z układu.
Edit:
A może wystarczy rozpiąć rurki nad miską żeby ilość płynu będąca powyżej poziomu rozcięcia spłynęła do miski a reszta niech sobie siedzi w silniku, wymienić oringi, potem wlać spowrotem płyn w układ i odpowietrzyć?
|
Polecam spuszczenie płynu z chłodnicy, aby nie zachlapać tapicerki
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. W chłodnicy jest korek spustowy, ale jeśli auto świeżo po jeździe uwaga na poparzenia
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Bump:
Cytat:
witam,
oczywiscie podpinajac sie pod ten artykul mam ten sam problem,panowie pomozcie, posiadam jakies oringi kupilem w fordzie ale nie oryginalne i za "dziada"nie dam rady ich usadzic w odpowiednim miejscu, moze sa za szerokie? grube ? albo nie wiem co.. nakladam na ciensza rurke i nie moge zapiac tego klipsa, natomiast jak dam do srodka grubszej to rozwalilem jedna uszczelke a druga poprostu mi weszla jak na moje oko za gladko, gdzie moge zamowic oryginalne ? na stronie forda w sklepie maja ? tu jakis kolega zamiescil oryginalne, gdzie to kolego zamawiales ? kurcze nameczylem sie dzisiaj ze 3 godz i nic z tego..wyciagacie schowek zeby je zamontowac? odkrecacie sruby mocujace bezpieczniki ? odpinacie bezpieczniki- jesli tak to jak zrobic zeby pozniej nie wywalilo mi bledow w aucie..posiadam forda focusa 1.6 115 km 2005r.
pomozcie mi panowie jak to zrobi bo juz nie mam sily do tego ;/
pozdrawiam
|
Proponuję dokładnie przeczytać poprzednie posty. Jest opisane dokładnie. Na zdjęciach są nawet oryginalne numery części. Ja kupowałem w serwisie Forda w Lubinie. Osobiście polecam metodę z płynem do naczyń i włożeniem uszczelki w większą rurkę. Przed odpięciem kostek od GEM-a proponuję odłączyć akumulator. Schowek demontowałem w celu lepszego dojścia i widoczności. Trzymam kciuki
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.