Cytat:
łożysko i podpore półosi tez sprawdziłeś?
|
Sprawdzane dokładnie. Grama luzu nie ma.
Auto było podnoszone. Na żadnym łożysku koła nie ma najmniejszego nawet luzu.
Moje koła były założone w innym aucie. Stół. Sam już tego nie rozumiem. A nie stać mnie żeby w ciemno wymieniać połowę auta. Ale będę drążył temat dalej i nie odpuszczę.
Temat z wibracjami pojawiał się stopniowo i niestety z tego co widzę pogłębia się. Praktycznie widać jak kierownica trzepie na chwile obecną.
Rafał A.(antek) czy nieduży luz obrotowy przegubu wewnętrznego jest normalny? Brak luzu góra-dół. Wielokliny też niewyrobione.
Wszędzie czytam że przy przegubach wewnętrznych największe wibracje są przy przyspieszaniu. U mnie bez zmian. Dlatego mam spore wątpliwości czy to one są w moim przypadku powodem wibracji.