Cytat:
Sprawdz jeszcze koncowki drazkow lub same drazki.
|
Sprawdzone dokładnie wraz z maglownicą. Brak luzów.
Wykluczone na 200%
Cytat:
Przy jakiej prędkości zaczyna i konczy
|
Zaczyna się od 100. Mija jakoś przy 150-160. 170 stół. Hamowanie nic nie zmienia. Tak samo jak gwałtowne przyspieszanie. Po prostu przy tym zakresie prędkości wibracje występują cały czas. Jazda po łuku i co za tym idzie przechylenie auta również tego nie zmienia w żaden sposób. Chwytając za ośki nie mają luzu góra dół. Jedynie przeguby wewnętrzne mają minimalny luz obrotowy.
Wibracje zaczynają się od kierownicy. Wraz ze wzrostem prędkości przenoszą się też na karoserię.
Mam chwilowo bardzo mało czasu żeby poświecić je autku ale niebawem mam zamiar wybrać się na szarpaki żeby ewentualnie wychwycić jakiś ukryty luz w zawieszeniu.
Chciałem jeszcze tylko dopytać żeby nie zakładać niepotrzebnie nowego tematu. W mk3 2.0 benzyna są łącznie 3 poduszki mocujące silnik i skrzynię? Lewa i prawa silnika oraz dolna pozioma przy skrzyni? Bo oglądałem dokładnie z kanału auto i nic więcej nie zauważyłem.