Odp: Nowy 2.0 EcoBlue (diesel)
Cytat:
Rozglądnij się po innych markach i zobacz jakie są trendy. Chcesz mieć 2.0 litra to AdBlue. Nie chcesz, to najwyżej 1,6 litra i podwójne turbo + parę innych trików które zaczną dopiero wychodzić na światło dzienne po 2-3 latach użytkowania.
|
W pełni rozumiem. Dlatego w pierwszym poście napisałem, że żegnamy się z suchym DPFem a nie, że żegnamy się z motorem 2.0... Trudno, trzeba będzie to dolewać. Powiedzcie mi tylko proszę co z tymi mokrymi układami jest tak strasznie nie tak? Rozumiem, że są jeszcze bardziej skomplikowane od tego co teraz mamy i że jak zacznie się sypać to będzie gorzej niż teraz. Zakładam jednak, że damy radę to dziadostwo wycinać jak się zacznie sypać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A dopóki się nie sypie... Mój sąsiad ma Insignię i rozmawiałem z nim jak dolewał AdBlue. Nie narzekał na to wcale, mówił że bańka 5l kosztuje go 20 PLN (o ile nic nie pokręciłem).
__________________
Aktualnie: Mondeo MK4 Liftback, 2012, 2.0TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM) oraz Fiesta MK7 5D, 2015, 1.0 80KM
W rodzinie również: Mondeo MK3 HB, 2004r, 2.0TDCi; Mondeo MK2 HB, 1999r, 1.8TD
|