01-08-2016, 21:36
|
#107
|
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,061
|
Odp: Komunikat awaria silnika
Cytat:
Witam! Kuga 2010, 140hp, Euro 5.
...Znacząco podniósł się poziom oleju. ....
|
Jakim cudem w silniku Euro5 (na Delphi) mogło Ci przybyć oleju? Te silniki nie mają problemu z dostawaniem się paliwa do oleju w trakcie wypalania DPF. W tych silnikach paliwo w trakcie wypalania DPF dostarczane jest wprost do wydechu przez specjalną dyszę ze świecą żarową ("parownik par paliwa"). Twoje objawy raczej sugerowały zatkanie dyszy w parowniku albo problem ze świecą żarową - oba te problemy często występują we wczesnych silnikach 2.0TDCi Euro5 (z 2010-2011 roku).
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM
|
|
|