Witam chciałbym opisać wymianę bo niestety nigdzie nie znalazłem pomocy.
Niestety bez fotek, wymiana bardzo prosta.
Mi obecnie siadła dziś wymieniałem zeszło mi 3h, a to dlatego ze ciężko było wyjąc i kręcić śrubami a najgorzej założyć pasek, ogólnie teraz z kluczem do paska zrobiłbym to w godzinę, podstawa to kilka rodzaje kluczy tego samego rozmiaru
Zaczynamy, potrzebne dwa rozmiary klucza 10 i 13, najlepiej nasadowe płaskie , gięte
1.Podnosimy zabezpieczamy auto.Odkręcamy prawe koło, demontujemy osłonę nadkoli od strony silnika aby widzieć napinacz.
2. Ja odkręciłem napinacz- śruba nr.10 lub 13, co luzuje pasek,
3. następnie kluczem 13 luzujemy później odkręcam
pierwsza śrubę od góry - nasadowy długi,
dwie od dołu - jedną płaskim druga nasadowym.
Pomagamy sobie odginając przewody które są elastyczne jednak utrudniają dostęp.
4. Poluzowane śruby nie odkręcamy do końca, teraz lub w trakcie jak tylko ruszyliśmy każda śrubę 13, należy wcześniej kluczem nr.10 powoli odkręcać śrubę trzymające przewody podłączone do klimatyzacji,
5. środek powoli zacznie się ulatniać wiec przestajemy i tak powoli spuszczamy, kawałek po kawałku obrotu zachowując ostrożność, u mnie nie było już nic środka to tylko chwile syknęło i nic nie leciało.
6. później odkręcamy śruby 13. stukamy młotkiem w sprężarkę i się zruszy,
7. wyjmujemy powoli dołem manewrując ja w kierunku koła kierowcy przy chłodnicy, w trakcie odpinając przewód zasilania
8. montaż odwrotnie.
9. Powodzenia
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. mam nadzieje że pomogłem
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.