Update - podpiąłem pod DS150 od znajomego, pierwszy raz to testuję u siebie. Kody błędów:
P1335 - Parametry z czujnika położenia przepustnicy EGR przy zatrzymaniu w położeniu minimalnego/maksymalnego otwarcia
- Brak objawu
- W toku
P0489 - Niski obwód sterowania recyrkulacji spalin - Brak objawu - nieciągły
Dudnienie w trakcie pracy to wygląda tak jakby EGR próbował działać ale mu się nie udawało, na tym rysunku dudnienie jest w momencie minimum:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Po czym częstotliwość wzrosła i w końcu przestało:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przy okazji przeglądnąłem sobie parametry wtrysków, chociaż nie wiem co one oznaczają (wtryski mają 7000 km). Parametr to "Wartość 1,04 Część". Ktoś się orientuje co to może oznaczać? 3 mają w granicach 1-1,10, natomiast jeden ma 0,7-0,75. Znów mi ciśnienie skacze bo filtr był wymieniany, opiłków nie było, a tankuję tylko BP ultimate.
Co ciekawe, ostatnio zatankowałem 1 raz pełen bak tego ich nowego paliwa z technologią Active - bo innych już u nich nie ma. "Czyści silnik", no właśnie chyba widać....zasr%@#ło EGR.