Wymieniałem w swoim MK3 dwie piasty:
- wtyczka ABS jest na klik
- nie wiem jakie masz łby śrub w piastach (bo były różne), ale jeżeli na gwiazdkę (wpuszczane) to kup dobrą przedłużaną! końcówkę np. Yato (rozmiaru teraz nie pamiętam), koszt ok. 12zł. Kupisz badziew będziesz klął.
Dzień wcześniej wszystko oczyść dokładnie z brudu i rdzy, łącznie z gniazdami łbów śrub, jak to zrobisz możesz końcówkę (nasadkę) lekko wbić, żeby w gnieździe śruby pewnie się trzymała. Spryskujesz wszystko np. WD.
Na drugi dzień bierz palnik (może być zwykły gazowy na propan butan) i grzejesz śrubę od strony łba i próbujesz odkręcać i tak każdą z osobna.
U mnie wszystko poszło bez problemu, chociaż za pierwszym razem kombinowałem w tradycyjny sposób.
Bez grzania rozwalisz łby, śruby wkręcone są na pastę zabezpieczającą.
Jeżeli jest pierwsza wymiana piasty, zbieraj kasę na drugą bo w niedługim czasie padnie
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.