Cytat:
a cha jeśli kolego mógł byś powiedzieć jaka dawkę max może osiągnąć u mnie jest 36mg
i ciśnienie doładowania liczę na przekłamanie czujnika czego nie wyłapuje komputer
w napięciu czujnika lub ciśnieniu w momencie spustu ciśnienia przez sztangę
|
Chyba za dużo jak na mnie... Zresztą to co czytasz testerem, to jest to co pokazuje czujnik - ale nadal nie wiesz, czy jest sprawny...
Ciśnienie doładowania (względne) - z tego co koledzy na Forum piszą, to w tddi ok 1,0-1,2 bara.
Co do skomplikowania elektroniki: w pompie masz czujniki położenia nastawników dawki i kąta, jest czujnik temperatury paliwa, jest opornik kalibrujący, jest czujnik położenia wałka - wszystko to wymaga sprawdzenia na stole diagnostycznym w różnych stanach pracy. Do tego dochodzi problem czystości pompy i osadów jakie mogą się tam odłożyć, choćby na licznych zwężkach kanałowych kalibrujących pracę pompy oraz w sekcji wysokiego cisnienia... Nie wspominam o możliwościach uszkodzeń sterownika. Można dłubać samemu, można też pompę wyjąć i oddać do dobrego zakładu... Ja bym się nie podjął dłubania w pompie rotacyjnej - to naprawdę wyższa szkoła jazdy.