Faktycznie, wszystko wskazuje na to, że to wina chłodniczki.
Pozwolę sobie dodać jeszcze kilka zdjęć jak to wygląda, sam wiem ile zajęło mi znalezienie czegokolwiek na ten temat w internecie, także może akurat komuś się przyda
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak wyglądał zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego zaraz po odkręceniu - ciśnienie w układzie było na tyle małe, że nie wywalało już oleju przez zaworek bezpieczeństwa, ale na tyle duże, by wyrzucić dość dużą ilość oleju zaraz po odkręceniu (kliknięcie powiększa):
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Sama chłodniczka znajduje się tutaj:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Niestety, by się do niej dobrać trzeba wykręcić DPF, wtedy już ją całkiem ładnie widać (na upartego pewnie by się udało i bez wykręcania DPFa, bo niewiele brakuje by sięgnąć, ale do tego to już trzeba jakiegoś mechanika-akrobatę)
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A tak wygląda to cholerstwo po odkręceniu:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wżery na 2mm:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dodatkowo, zrobiłem mały test - do pary gdzie normalnie jest płyn chłodniczy wlałem wodę, jeden otwór olejowy zaślepiłem, a do drugiego wpompowałem powietrze - w efekcie oczywiście powietrze wyleciało razem z wodą z otworów chłodniczych.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.