Walczę z tymi obrotami trochę i z tego co zdarzyłem się zorientować (a nie jestem mechanikiem, jedynie kolesiem który nie boi się zaryzykować i sam rozebrać połowę auta w garażu) obroty zależą od wszystkiego w tym samochodzie ... nawet wciśnięcie pedału sprzęgła jest ważne nie wspominając o całej masie czujników itd.
Zanim zaczniesz cokolwiek dalej robić rzuć okiem na tą rurkę o której mowa wcześniej. Nie jest to łatwe, ale coś można zobaczyć przez szparę w kolektorze. U mnie latarką jak poświeciłem było widać rysę .. coś jakby ołówkiem ktoś to narysował ale w życiu nie powiedziałbym że to pęknięcie. Dopiero jak zdjąłem kolektor zauważyłem 2 cm pęknięcie ...
A jak sytuacja z EGRrem u Ciebie? Jak elektrozaworki sterujące klapkami? Sprawdzałeś to?
Czekam za przesyłką z uszczelkami i nową rurką ... mam masę fotek z każdej naprawy którą sam robię ... postaram się wrzucić jakiś tutorial jak to się robi ... odkręcenie kolektora to na prawdę nie jest nie wiadomo co a mam nadzieję, że po złożeniu zapomnę co to falujące obroty
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Naprawa wykonana i po problemie z falującymi obrotami.
Dla tych, którzy mają podobny problem zamieściłem tutorial/poradnik z wymiany tej rurki ... link w tym temacie -->
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=238411