Jak się zepsuje na gwarancji to nic się nie stanie, jak potem i będziesz chciał wymienić to kupisz w usa używaną prawie jak nową za 1400$ a starą zepsutą sprzeda się w polsce pewnie za kilka tysięcy na części. Ja akurat trwałością tej skrzyni nie przejmował. Skrzynia w fordzie to praktycznie nowa konstrukcja i tak jak wiele jest rozwiązań w normalnych automatach tak i w CVT są róże rozwiązania - co najwyżej zasada działania jest podobna. A co do reakcji na gaz - to w tej skrzyni nie zauważyłem - wg mnie działa zdecydowania szybciej niż konwencjonalny automat. A jakby co leży u mnie taka z uszkodzoną obudową - wnętrze wg specjalisty jak nowe (6000km przebiegu) + kable przyłączeniowe
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Zostawiłem sobie taką jakby coś miało się stać z moją
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dzisiaj po wymianie oleju spalanie ze 100km - 5,4 - mniej niż dojazd do miejsca wymiany - 6,1. Albo zbieg okoliczności albo jednak olej ma znaczenia. Zalany Ravenol SFE 5w-20