View Single Post
Stary 06-11-2015, 13:07   #2
latar
FCP member
 
Avatar latar
 
Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
Domyślnie Odp: 2.0 TDCI 163 km zrobiony na 200km z dziurą w tłoku

Jak zwiększyć pojemność cieplną silnika?
Czy do takiego stylu jazdy montaż dodatkowej chłodnicy oleju byłby zasadny? @lukas_ko jaki olej zalewałeś? Jak często wymiany?

Ile wytrzymałby inny silnik podczas jazdy przez 70% z prędkością zbliżoną do Vmax?

Czy w Focusie MK2 2.0 TDCi jest taki sam blok jak w MK3? 100% identyczny?

Czy ktoś z kolegów wie jak często takie awarie występują w Niemczech? Tam taki styl jazdy uprawia z pewnością spora grupa kierowców. Czy do takiej jazdy lukas_ko nie powinien mieć 6 albo 8 garów?

Czy tedeiki też sypią się w ten sposób czy dotyczy to jedynie francuzów bo tam Vmax jest 130kph?
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko reszta się nie doczekała
latar jest offline   Odpowiedź z Cytatem